Zaloguj się | Rejestracja

Forum

Gumieńce 24 - Portal Mieszkańców > Gumieńce > Szczecin :: Forum :: Tablica ogłoszeń :: Kursy i korepetycje
 
<< Poprzedni temat | Kolejny temat >>
SKYPE ENGLISH - ANGIELSKI ONLINE PRZEZ SKYPE BEZ WYCHODZENIA Z DOMU!
Moderatorzy: admin, kacper, tomek24, marylka, marysia
Autor Odpowiedzi
magic17
18 lip 2017 : 19:22

Zarejestrowany #729
Dołączył: 12 lut 2012 : 17:08
postów: 5
Cześć. Każdy z nas myśli sobie, że nauka angielskiego skończy się po 2 miesiącach i jak już pójdziemy na kilka lekcji to już będziemy gadać jak najęci. Jeśli tak myślisz to nie kłopotaj się i nie zawracaj głowy, bo to nie tak działa! Angielski, aby przyzwoicie opanować należy solidnie ćwiczyć. Czy słyszałeś o metodach bezpośrednich? Jeśli nie, to chętnie Ci je zaprezentuję zanim się zdecydujesz ze mną ją zgłębić. Jestem nauczycielem i lektorem angielskiego, egzaminatorem OKE i co roku patrzę jak zasiadający przede mną maturzyści borykają się z trudnościami w mówieniu. A dlaczego tak jest? Dlatego, że tradycyjna szkoła i system edukacji w publicznej szkole dziś jest przestarzały i nie inwestuje w coś co dziś jest przepustką do łatwiejszej komunikacji między ludźmi – w możliwości nauki języka w praktyczny sposób poprzez mówienie. Setki tysięcy ludzi i młodych i starszych uczy się angielskiego w sposób tradycyjny z książką w dłoni. A to dlatego, że klasy są przeludnione i tnie się środki na naukę języka inwestując w inne absurdy. Ja proponuję Ci coś innego, innowacyjnego, co sprawi, że uwierzysz w siebie. Metody bezpośrednie są 4 razy bardziej skuteczniejsze od innych metod, bo polega to na tym, że to ty będziesz mówić przez 80% czasu trwania lekcji. Poznałem je jakiś czas temu i nie odejdę od nich dopóki nie poznam czegoś lepszego. Każdy, kto się decyduje ze mną pracować jest nimi zachwycony. Dlaczego? Bo mówi, a nie siedzi i słucha. Bo przez czas trwania lekcji ćwiczy praktyczne mówienie. A ja co wtedy robię? Słucham, poprawiam jego drobne błędy i doradzam co uleps